יום ראשון, 25 במאי 2008

If you don't like the answer, ask a different question.

ההתכתבות בפורום מתרבה והמשימות עימה. ....התהליך הזה לא כל כך קל כפי שחשבתי. אני מרגישה שאני תחת לחץ של זמן ולחצים אחרים... אולי משום שיש המון מטלות לעשות בקורס הזה: ויקי, השתתפות בפורום חיצוני, ממ"נים, Google Docs, בלוג, אינטרוויז ועוד... :-#

לפורום החיצוני, כמו גם לפורום הקורס, היה לי קשה להתחבר.... לקח לי זמן להחליט עם ועם מי להתכתב וכמובן על מה וכמה.. בפורום הקורס הייתה "השתלטות" מסיבית של אחת הלומדות לעשות סדר וכל הזמן להעיר...ועוד כשלושה סטודנטים שהתכתבו ללא הפסקה ומילאו את קבוצות הדיון.. קצת מלחיץ אם רותיים להכניס איזו מילה ושלא נדבר על שאלה..

אני מקווה שהקורס יעבור בשלום, כי קצת הוריד לי את הנאת הלמידה למענה נרשמתי לתואר שני.. הלחץ והעבודה המסיבית הפריעו לי אפילו לעבוד בקורס השני שאני רשומה אליו.. וזה עוד בחופשת לידה... אני לא רוצה לחשוב מה היה קורה אם זאת היתה שנה רגילה.. (כנראה שלא הייתי עומדת בדרישות כלל...)

אני מקווה שמישהו מרגיש כמוני, לפחות חלקית..




שאלות רבות מציפות את מחשבותי,
לא ממוקדות לנושא אחד,
מה שבטוח שאת התשובות אינני יודעת.
הזמן רץ מהר,
בקושי אפשר להגיע ולא לאחר,
הכל כל כך דינמי ולא נותר אף רגע של מנוחה...

תגובה 1:

נעמה אמר/ה...

כוונתי לא היתה להלחיץ בכל מקרה פירסמתי הודעות התנצלות בבלוג שלי. אם התיסות אלייך.

לגבי ההחששות שלך , בנתיים הקטילה היחדיה שספגתי היתה על זה שהערתי (והיא היחידה בפורום), ולא ראיתי שאלות שנותרו ללא מענה . אז למרות שאני מבינה את החששות , אני חושבת שכל תרומה לפורום שאלה תשובה או תובנה תתקבל בבברכה.